April 11, 2010

FEBRUARI 2010...bulan itu..bulan cinta..bulan itu,bulan kita...







pejam celik..pejam celik skejapje dah februari...bulan yang ditunggu2 oleh ramai org..hehe.tmasukla aku..lagi 19hari lg aku nk tukar status.dari cik ke PUAN.hehehe...berdebar gak...aku akan kawin..yeay!!wat mase skrg ni smua psiapan kawin bleh katakan 97% dah siap..alhamdulillah..terima kasih kpd smua yang membantu.ops lupe lak nak bgtau..aku kawin dgn FAIZUL AHMAD ZUKI..knalx?mungkin ramai yang xbrape knallg..sbb aku kurg publish mamat nih..saje nk bg suprise!!tgu sampai masenya..
pade 19hb malam tu,kat umah aku riuh rendah..pnuh dgn sdara mara..xkire dekat ngan jauh..smua bkumpul..memg meriah..mlm tu jugak aku ambik kesempatan utk pakai n lukis inai...arghhh..seksa gak nk menunggu...nak cantik punye pasal...ikut jela..tdo pun pkai inai !!
tanggal 20hb februari,tibelah mase yg dinantikan..aku bgun awal pagi tu untuk siapkan diri,sarapan n relax smentara tggu makeup artis sampai..EMMAPESONA...debaran lg tuh..tukang makeup sampai tepat pd masenya..lbh kurang 1jam lebih gak la aku di edit..hehehe..
setelah siap aku mgenakan pakaian serba putih bertatahkan manik2 kaler gold..hmm cantik gak..(perasan)siap bertudung(sopan)la skit nak nikah..duk dpn tok kadi lak tu..
tepat jam11 pagi 20 FEBRUARI 2010,aku telah slamat bergelar isteri kepada FAIZUL AHMAD ZUKI dengan sekali lafaz je..cayalah beb !! tp tok kadi tu lak yang tersasul2 nk sebut name aku..2-3kali ulang..memg klakar..nk gelak pun ade...
suasana pilu menyeranggggg...arghh ni yang aku xsuke sbnrnye...paham2 jela,klu nangis bukan leh skit2...aku tibe2 rse sebak..aku g kat papa..pluk dia..papa bnyak support aku untuk wedding ni dari awal sampai abis..abis semua sedara mara n tetamu nangis gak..aku xtau nape...mungkin diorang sebak kot..dlm gembira ade gak sedihnya..sedih sbb arwah mama xdpt kongsi kegembiraan ni same2..ape nk wat..khidupan kne truskan gak...

No comments:

Post a Comment